תהליך העבודה שלנו

ארגונים רבים נרתעים ברגע הראשון מפיתוח פלטפורמות דיגיטליות חדשות. אחרי הכול, לעתים קרובות תהליכי הפיתוח נוטים להיות מסורבלים, ארוכים ויקרים מאוד. ברוב המקרים, נופגז במונחים טכניים שאנחנו פשוט לא מבינים והשליטה שלנו על התנהלות הפרויקט תהיה מוגבלת מאוד.

כדי להתגבר על כל האתגרים האלו ולהבטיח לך שירות ברמה הגבוהה ביותר, פיתחנו באריתמיקס תהליך עבודה ייחודי שמבטיח שקיפות גבוהה והתאמה מדויקת מאי פעם לכל הצרכים של הארגון שלך.

אז איך זה עובד?

במספר שלבי פיתוח בהירים ומובנים, נוציא לדרך את הפרויקט שלך כשהיד שלך כל הזמן על ההגה.

מקשיבים

אנו פועלים בכל הכלים שעומדים לרשותנו כדי להכיר אותך כמה שיותר לעומק. בעינינו, זו הערובה החשובה ביותר שלנו לתוצר ברמה גבוהה. יחד, נלמד לעומק את החזון הארגוני שלך ונציב יעדים שעל המערכת החדשה שלך לממש.

בוחנים

הצרכים הייחודיים של הארגון שלך הם אלו שמנחים את אופי הפתרונות שעלינו לפתח. לכן, נכיר בשלב האפיון את כל היבטי פעילות הארגון ונכיר את הצרכים הייחודיים לו. אלו יהיו היסודות לכל תהליך הפיתוח.

מאפיינים

עם המידע שאספנו בשלבים הקודמים, נתחיל לאפיין את המוצר הטכנולוגי שלך. את כל המסקנות שלנו ואת התכנון הראשוני, נציג בפניך על מסמך קריא וברור לבדיקה ראשונית. רק לאחר אישור שלך ולאחר שנוודא שהכול מובן – נתחיל בתהליך הפיתוח.

מפתחים

פה הפרויקט שלך יוצא לדרך והרעיון מתחיל להפוך למציאות. תהליך הפיתוח כולו מתנהל בשקיפות מלאה ומאפשר לך להתחקות בזמן אמת אחר ההתקדמות שלו. מערכת חכמה ונגישה תהיה זמינה לך בכל עת ותבטיח שתהיה לך שליטה מלאה על כל הנעשה בפרויקט.

בודקים

תהליכי בדיקת התוכנה הם מהחשובים והמשמעותיים ביותר בפיתוח כל מוצר טכנולוגי. זוהי הסיבה שגייסנו לצידנו מומחי QA מהשורה הראשונה. הצוות שלנו יערוך עבורך בדיקה קפדנית בקוד המערכת והפיצ'רים, יבחן מחדש את חוויית המשתמש ויערוך את כל התיקונים הנדרשים.

מציגים

גם לאחר שנגיע למסקנה שהמוצר שלך מוכן, אנו מעבירים את הכדור אליך. בשלב זה, נציג בפניך את המוצר הסופי להערות, תיקונים ושיפורים לקראת השקה. רק לאחר שנוודא שאנחנו מעניקים מענה מדויק לדרישות שלך, נכין את המוצר להשקה סופית.

משיקים

בשעה טובה – האתר, המערכת או האפליקציה החדשים שלך עולים לאוויר!

שנתחיל בשלב הראשון?

כדי להתחיל לתכנן אתר בכל סדר גודל, מערכת ניהול ארגוני עבור כל צורך או פונקציה ואפליקציות שיעניקו לקהל שלך חוויית משתמש טובה מתמיד – הכול מתחיל באפיון מדויק לדרישות שלך. אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולהכיר מקרוב את כל היכולות הטכנולוגיות שלנו. נשמח לספק מענה לכל שאלה שעשויה לעלות לך ולתאם עמך שיחת אפיון שתניח את היסודות למוצר החדש שלך. למידע נוסף ולתיאום שיחה, ניתן להשאיר פרטים כאן ממש עכשיו ואנחנו כבר איתך.